TULE TRENNI: MAADLUS

Maadluses alustatakse treeninguid algajate grupis ning vastavalt individuaalsele arengule ja soovile liigutakse edasi võistlejate gruppidesse. 

Treeninggrupid Tartus 

  • Algajate grupp (alates 5. eluaastast): treeningud E ja K kell 16.45-17.30.
  • Nooremate võistlejate grupp/ülemineku grupp (alates 7. eluaastast): 
  • E ja K 16.00-16.45 -maadlustreening
  • T 16.00-17.30 - (ÜKE) + maadlustreening
  • N 16.00-17.30 - (ÜKE) + maadlustreening
  • R 16.00-17.30 - maadlustreening
  •  Võistlejate grupp
  • E-N algusega kell 17.30
  • R algusega kell 16.45.
Treeninguid viivad läbi Kristjan Press (EKR6), Olav Pukson (EKR3) ja Voldemar Press (EKR6).

Tartu grupi  maadlustreeningud toimuvad Tamme staadioni maadlussaalis (Tamme pst 1, 50403 Tartu).

Maadlustreeningutega liitumiseks või lisainfo saamiseks kirjuta kristjan@ englas.ee/kristjan6786@gmail.com või helista numbril 51 76 978.

Treeningute aastatasu tartlastele vaid 120 EUR.

Treeninggrupid Kambjas

Treeningud toimuvad esmaspäeval kell 14.20, teisipäeval ja reedel algusega  kell 13.20 .
Treeningutele ootame nii poisse kui ka tüdrukuid alates 6. eluaastast.

Treeninguid viivad läbi Kristjan Press ja Olav Pukson.

Kambja grupi maadlustreeningud toimuvad Kambja Spordihoones (Võru mnt 4, 62034 Kambja).

Maadlustreeningutega liitumiseks või lisainfo saamiseks helista numbril 51 76 978.
REGISTREERI LASTE JA NOORTE MAADLUSTREENINGUTELE

TREENINGGRUPID TARTUS

Treeningute ajad algajatele Tamme staadioni maadlussaalis:

E ja K 16.45 (esimene hooaeg treeningutel ja alla 8 aastased )
E, K, N, R 16.00 ja  T 16.30  (aasta ja rohkem harjutanud -13 aastased)

Lisaks on võimalus osaleda üldfüüsilistel treeningutel ning mängu ja kiiruse treeningutel.
Täpsem info treenerilt  (+372 51 76978).


Algajate grupp
: alates 5. eluaastast (sõltuvalt vanusest ja individuaalsest arengust nädalas kaks 45- kuni 90-minutilist treeningut). 
Algajate grupis tekib noortel esimene kokkupuude maadlusvõtetega, kus läbi järkjärgulise koormuse kasvatamise toimub enda võimete ja ka piirangute tundmaõppimine. Olulise osa treeningutest moodustab maadlusakrobaatika ja koos sellega ka üldfüüsiline treening. Tublimad saavad aasta jooksul osaleda ka ühes-kahes treeninglaagris. Võistelda on võimalik kohalikel algajatele suunatud maadlusturniiridel.
Nooremate võistlejate/Ülemineku  grupp: alates 7. eluaastast (sõltuvalt vanusest ja individuaalsest arengust nädalas kaks 45- kuni 90-minutilist treeningut ja lisaks üks 45-minutiline treening). 
Nooremate võistlejate grupp treenib neli korda nädala ja teevad lisaks ühe tehnikatrenni koos Võistlejad  grupiga.  Treeningutel antakse neile vastavalt oma võimekusele lisaülesandeid. Tehnikatrennis, mida tehakse koos Võistlejate grupiga, keskendutakse olemasolevate maadlustehnikate edasiarendamisele ja uute õppimisele. Aasta jooksul osaletakse ka ühes-kahes treeninglaagris. Võistelda on võimalik kohalikel algajatele suunatud maadlusturniiridel.
Võistlejate grupp (nädalas kuni viis 90-120 minutilist treeningut). 
Võistlejad  on grupp, mis loob spordiharrastajale eeldused noorsportlaseks kujunemisel. Treeningud sisaldavad lisaks tehnikatreeningutele ja üldfüüsilisele ettevalmistusele ka sihipärast võistlusettevalmistust suurturniiridel osalemiseks ning infot tervisliku ja mitmekülgse toitumise kohta, mis toetab sportlike sihtide saavutamist. Osaletakse treeninglaagrites nii Eestis kui välismaal. Oluliseimad võistlused on nii Eestisisesed suur- ja tiitlivõistlustel kui ka välisvõistlused. Õpilaste vanuseklassi (13-15 eluaastat) jõudes on parimate sihiks U-15 Euroopa- ja maailmameistrivõistlused. Samad sihid seame ka kadettide, jun. ja täiskasvanute vanuseklassides.

Liikumine Võistlejad  gruppi on reeglina järk-järguline, kus vanuse ja oskuste lisandudes hakatakse grupi treeningutest osa võtma sammhaaval.
TREENINGGRUPID KAMBJAS

Algajad: alates 7. eluaastast (nädalas kolm 60-minutilist treeningut).
Algajate grupis tekib noortel esimene kokkupuude maadlusvõtetega, kus läbi järkjärgulise koormuse kasvatamise toimub enda võimete ja ka piirangute tundmaõppimine. Olulise osa treeningutest moodustab maadlusakrobaatika ja koos sellega ka üldfüüsiline treening. Tublimad saavad aasta jooksul osaleda ka ühes-kahes treeninglaagris. Võistelda on võimalik kohalikel algajatele suunatud maadlusturniiridel. Aktiivsemad noored treenivad 1-2 korda nädalas veel lisaks Tartus Tamme maadlussaalis koos klubikaaslastega.