MMA PÕHIGRUPP - treeningajad

TÄHELEPANU: Alates 1. juunist läheme üle SUVETREENINGUTELE. Suvetreeningutega saavad liituda kõik trennihuvilised - olenemata tasemest ja varasemast kokkupuutest võitlusaladega. Rohkem infot: http://englas.ee/uudised/suvetreeningud-2019. Tavapärase põhigrupi treeninggraafikuga jätkame taas 2. septembrist.

Treeningud toimuvad kolm korda nädalas, ühe treeningu kestus on 90 minutit:
  • Esmaspäeval kell 19.00 - 20.30
  • Kolmapäeval kell 19.15 - 20.45
  • Neljapäeval kell 19.00 - 20.30
Kellel huvi panna oma oskusi proovile ka võistlusareenil, on võimalik osaleda lisatreeningutel.

Treeningute hind põhigrupis:
  • 40 €/kuu (kuutasu arvestatakse jooksvalt - näiteks: kui liitud treeningutega 17. jaanuaril, kehtib kuutasu 17. jaanuarist edasi 4 nädalat). Treeningute eest tuleb tasuda iga algava perioodi eest ette - enne teist treeningut.
  • Täpsema makseinfo leiad menüüpunkti HINNAD alt.
Põhigrupi treeninguid viib läbi Ott Tõnissaar. Abiks on Alar Hutrov, Kaupo Kokamägi ja Sten Saaremäe. 


MIS ON MMA PÕHIGRUPP?

MMA põhigrupp koosneb väga erineva tasemega spordihuvilistest, koondades endas nii värskelt algkursuse lõpetanuid kui ka aastaid MMA-ga tegelenud harrastajaid. Vastavalt on üles ehitatud ka treeningud, mis võtavad arvesse inimeste erinevaid oskusi, füüsist ja ka eesmärke. MMA põhigrupis kinnistatakse algkursusel omandatud teadmiseid ja oskuseid ning seotakse neid ühtseks tervikuks. Samm-sammult hakatakse kombineerituna treenima löögitehnikaid, heiteid ja mahaviimisi ning maasvõitlust. Kuigi võistlemine ei ole suuremale enamusele selle treeninggrupi liikmetest prioriteet ning seda ei plaanita ka kunagi teha, leidub seal siiski ka harrastajaid, kes on võtnud eesmärgiks aeg-ajalt end harrastustasemel ka võistlustingimustes proovile panna.


KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED - PÕHIGRUPP

Milline on treeninguteks sobiv riietus?

Treeningutel kantakse pikki või lühikesi spordipükse ja lühikeste või pikkade varrukatega särki. Riietusel ei tohi olla lukke, trukke, nööpe jms. Mida parajama suurusega riided on, seda parem - lotendavad särgid ja püksid võivad takerduda treeningpaarilise sõrmede või varvaste taha ja selliselt ka viga teha. Võib kasutada ka nn kompressioon-tüüpi riideid - liibuvaid maadlussärke ja –pükse. Treeningud toimuvad paljajalu. Kindlasti võta kaasa ka joogipudel ning pesemisvahendid.
Millist varustust mul treeningutel vaja läheb?
Põhigrupis treenimiseks on vaja järgmist varustust:
  • Kohe esimesel võimalusel: lahtise peopesaga MMA amatöörkindad (hinnad alates 36 €)
  • Kohe esimesel võimalusel: hambakaitsmed (14 €)
  • Kahe kuu jooksul: jalakaitsmed (hinnad alates 38 €)
  • Soovitus meestele: kubemekaitse (6 €)
Nimetatud kaitsevarustuse saad soetada treeningutel kohapeal.  Loomulikult võid varustust soetada ka omal käel, aga enne ostu tegemist konsulteeri kindlasti oma treeneriga - kas tehtud valik on MMA treeninguteks turvaline ja sobiv.
Kuidas ja millal saan põhigrupiga liituda?
Esmalt tuleb sul läbida MMA algkursus, mille edukal läbimisel on sul võimalik jätkata treeninguid põhigrupis. Kuna inimesed ja nende võimed on erinevad, siis algkursuse "edukale läbimisele" me ühest ja ranget mõõdupuud pannud ei ole - pigem on see treenerite otsus, mis põhineb sellel, kui hästi oled algkursusel käsitletud oskused ja teadmised omandanud ning kuidas saaksid edaspidi hakkama põhigrupis. Küll aga on üheks olulisemaks mõõdupuuks treeningutel kohalkäimine ning kui oled suutnud algkursuse 36 treeningust jõuda saali vähemalt 80% ehk 29 korral, siis on võimalus põhigruppi edasi liikumiseks väga hea.
Põhigrupiga on võimalik liituda kohe peale algkursuse edukat lõpetamist - alates järgmisest treeningust.

Kui arvad, et sul on vabavõitluses juba piisav teadmiste ja oskuste pagas olemas ning soovid liituda Englase MMA põhigrupiga ilma algkursust läbimata, võta meiega ühendust - ott [ät] englas.ee / 55 73 094 - ning leiame sulle koos sobiva treeninggrupi.